tiistai 13. maaliskuuta 2012

Kurssitehtävä 4

Pissis

A. 
Demografiset tekijät : Haluaa nuorekkaita vaatteita, paljon meikkejä ja uusimpia merkkivaatteita (esim. Paul Frank, Wesc ja feikki merkkilaukut)


Psykologiset tekijät : Haluavat näyttää meikatuilta, haluttavilta ja ns. kauniilta. Tarve saadaa merkkivaatteita ja blurrata kuvia irc-galleriaan.


Viiteryhmätekijät : Haluavat näyttää paremmilta kuin ystävänsä, olla suosiossa koulussa ja paljon poikakavereita.


B. Aito Louis Vuitton laukku, koska se on arvokas ja siinä on ruma pissis printti. Merkkilaukulla saa nostettua omaa arvoansa muiden pissisten silmissä.


C. Aluksi hän kinuu äidiltään merkkivaatteisiin rahaa, kun hänen äitinsä on väsynyt taistelemaan, niin pissis saa mitä haluaa. Pissis menee ostamaan sen mahdollisimman monen pissis kaverinsa kanssa, jotta voi näyttää hänen valtaansa merkkivaatteiden ostoon.


D.Louis Vuittonin kohderyhmät ovat rikkaat ihmiset, eli hyvä tuloiset perheet.


E. Se on ollut jo niin kauan pinnalla ja on myös suosittu brändi, niin ei ole tarvetta mainostaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti